نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تهران ایمپلر واردات انواع پروانه و ایمپلر های واتر پمپ و پمپ های دریایی | ایمپلر آب شور
دفعات بازدید : 52916
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 52916

پروانه پمپ دریایی قایق موتوری

پروانه پمپ دریایی قایق موتوریپروانه یا ایمپلر پمپ های دریایی که در واقع به مکش و جابجایی آب شور دریا می پردازند اغلب از نوع پروانه های انعطاف پذیر انتخاب می شوند. پروانه های دریایی در قسمت بیرونی از ترکیبات شیمیایی پلیمری که بخش عمده ای از آن را لاستیک طبیعی تشکیل می دهد تولید شده اند. با توجه به تماس پروانه پمپ دریایی با آب شور سطح بیرونی آن به تدریج در تماس با نمک خشک شده و در صورت نداشتن افزودنی های مناسب دچار ترک خوردگی می شود. از این رو برای افزایش مقاومت و بالاخص انعطاف پره های پروانه پمپ دریایی قایق موتوری از ترکیبات نئوپرین بصورت افزودنی در لاستیک استفاده می کنند.
پروانه پمپ آب شور دریایی که برای انواع و برند های مختلف قایق های موتوری مانند یاماها YAMAHA, سوزوکی SUZUKI و بر روی پمپ های دریایی با برند های جابسکو JABSCO و همچنین بر روی موتور های پنتا مورد استفاده قرار می گیرد بصورت 3 پره، 5 پره% 6 پره، 8 پره% 10 و 12 پره مورد استفاده قرار می گیرد. بالا رفتن تعداد پره های پروانه پمپ دریایی قایق موتوری جریانی آرامتر با ضربه حداقلی را بوجود می آورد.
جدا شدن پره های پروانه پمپ دریایی ایجاد پالس در حرکت، گشتاور حرکتی پایینتر و عملکرد نا صحیح پمپ را به همراه خواهد داشت. بازرگانی تهران ایمپلر عرضه کننده انواع پروانه های پمپ های آب ش.ر قایق موتوری آماده ارائه مشاوره رایگان در امر خرید این اتصال پمپ های دریایی می باشد.

پروانه و ایمپلر پمپ
مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved